§1. Fakturering af gennemførte opgaver sker direkte mellem dig som kunde og leverandøren.
§2. HeyPrint-portalerne er at betragte som et servicerende mellemled men ikke leverandør. Derfor er manglende eller utilfredsstillende leverancer ikke HeyPrints ansvar - men leverandørens. Er der mod forventning utilfredsstillende leverancer, vil HeyPrint gerne - men er ikke forpligtet til at - deltage i behandlingen af sagen for at vurdere situationen og leverandørens videre fortsættelse som en del af heyprint.dk.
§3. At oprette ordrer i systemet er gratis og uforpligtende. Først når et tilbud er accepteret fra kundens side, er dette bindende.
§4. heyprint.dk er gratis at bruge. Til gengæld må HeyPrint Holding IVS og dertil knyttede søster- og datterselskaber bruge den registrerede e-mail adresse til at sende nyhedsmails ud med ekstra fordelstilbud. Denne e-mail adresse kan og vil ikke blive offentliggjort eller solgt videre til 3. part. HeyPrint Holding IVS må dog gerne bruge registreredes firmanavn til egen markedsføring.
§5. HeyPrint garanterer ikke at kunne finde et tilbud til dig som kunde. Leverandørerne byder ind, hvis de føler, de kan løse opgaven inden for de betingelser der er specificeret af dig som kunde.
§6. Systemet på heyprint.dk er aldrig lukket, men supporten er kun at træffe hverdage fra 9-17.
§7. Alle priser er eksklusive dansk moms på 25 %.